Intussen in de "diepvrieschallenge" afgelopen! Bedoeling was om binnen de twee maand minstens de helft, en beter drie kwart van de inhoud op te eten. Ik denk dat dat in hoeveelheid zeker gelukt is! Vooral de klaargemaakte gerechtjes zijn gesneuveld, maar ook heel wat...
Diepvries – eindstand!
Lees meer
